Učení s pomocí vědomé pozornosti /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Hassed, Craig (Autor), Chambers, Richard (Autor)
Další autoři: Valentová, Martina, 1989- (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha Alpha Book 2020
Vydání:Vydání první
Edice:Dobrý život
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01841nam a2200529 i 4500
001 nkc20203243752
003 CZ PrNK
005 20210504161526.0
007 ta
008 200826s2020 xr e f 001 0 cze
020 |a 9788087529485  |z 978-80-87529-45-4 
040 |a OLA001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 159.95  |x Vyšší duševní procesy  |2 Konspekt  |9 17 
080 |a 159.953.5  |2 MRF 
080 |a 159.952.4+159.923.2  |2 MRF 
080 |a 159.923.2  |2 MRF 
080 |a 159.952  |2 MRF 
080 |a 37.037  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Hassed, Craig  |7 mzk2018984950  |4 aut 
240 1 0 |a Mindful learning.  |l Česky 
245 1 0 |a Učení s pomocí vědomé pozornosti /  |c Craig Hassed, Richard Chambers ; přeložila Martina Valentová 
250 |a Vydání první 
260 |a Praha  |b Alpha Book  |c 2020 
300 |a 325 stran ;  |c 18 cm 
490 1 |a Dobrý život ;  |v svazek 12 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
650 0 7 |a učení  |7 ph126979  |2 czenas 
650 0 7 |a všímavost  |7 ph917178  |2 czenas 
650 0 7 |a sebeuvědomování  |7 ph217729  |2 czenas 
650 0 7 |a rozvoj pozornosti  |7 ph145201  |2 czenas 
650 0 9 |a learning  |2 eczenas 
650 0 9 |a mindfulness  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-awareness  |2 eczenas 
650 0 9 |a development of attention  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209 
655 9 |a handbooks and manuals 
700 1 |a Chambers, Richard  |7 ola20201084227  |4 aut 
700 1 |a Valentová, Martina,  |d 1989-  |7 kv2017942094  |4 trl 
830 0 |a Dobrý život 
910 |a OLG503 
942 |c KN  |6 _ 
999 |c 41643  |d 41643 
993 |0 0  |1 421400950128  |4 0  |6 1599_  |7 0  |9 46240  |a 292.00  |b 0  |c 421400950128  |d 2021-02-22  |e 10  |f DOSP  |g 159.9  |i ABZ knihy, a.s.  |l DOSP  |m 6  |r 2025-05-09  |s 2025-05-02  |t 5  |w 2021-02-22  |y KN