Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové spolupráce /

Tato encyklopedie se pokouší zachytit rozporuplný svět médií. Je zaměřena výslovně prakticky a tak, aby výklad jednotlivých pojmů byl srozumitelný co nejširšímu, tedy i laickému okruhu čtenářů.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Osvaldová, Barbora (Autor), Halada, Jan (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Libri, 2007
Vydání:3. rozš. vyd.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Popis
Shrnutí:Tato encyklopedie se pokouší zachytit rozporuplný svět médií. Je zaměřena výslovně prakticky a tak, aby výklad jednotlivých pojmů byl srozumitelný co nejširšímu, tedy i laickému okruhu čtenářů.
Fyzický popis:263 s. : il.
Bibliografie:Obsahuje doporučenou literaturu
ISBN:978-80-7277-266-7 :